måndag 16 juni 2008

Jag känner mig lite sugen igen...

så jag tar o skriver några rader.

Oj oj oj så mycket som har hänt det senaste året. För ett år sen bodde och jobbade jag i Kalmar, jag var på väg att flytta till Linköping för att få njuta av att vara mina nära och kära... Det varade ett halvår. Sen blev Elle kär... På riktigt! What a feeling!

Nu bor vi tillsammans i Motala. Jag har lyckats få ett fast jobb som förskollärare och trivs förträffligt bra i nya lyan! Tänk vad livet kan ändras. Saknar iofs mina vänner emellanåt men jag vet att de finns kvar där för mig. Ni e så fina!!!

Tack o hej sålänge. Ses snart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du e saknad här me =) Blir d whiskey i sommar eller ?

Unknown sa...

Skönt att se dig tillbaka i träsket.
Hoppas vi ses något i sommar!

Anonym sa...

Hola!! que alegria verte otraves. Saludos..WE

Anonym sa...

Jag finns absolut kvar och jag saknar dig! Snygging! pyss